Головна  →  Новини  →  14 вересня 2018

У Департаменті суспільних комунікацій КМДА пропонують нову модель комунікації «влада-громадськість»

У Департаменті суспільних комунікацій КМДА пропонують нову модель комунікації «влада-громадськість»

Про це повідомила директор Департаменту суспільних комунікацій Марина Хонда під час експертного обговорення «Шляхи запровадження європейських практик комунікації «влада-громадськість» у інформаційному агентстві «Укрінформ»:

‒ Ми хочемо пропонувати депутатам КМР створити Центр публічної комунікації та інформації. Це перший в Україні інформаційно-комунікативний центр, що візьме на себе побудову системну діалогу влади і громади. Я сподіваюся, у мене є підстави так стверджувати, що депутатський корпус підтримає і виділить кошти на старт цього процесу ‒ для того, щоб запрацював Центр.

Водночас заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА Тетяна Гузенко, презентуючи проект, додала, що він напрацьований разом із експертами, які брали участь у попередніх круглих столах, висловлювали свої пропозиції та зауваження.

‒ За результатами дослідження, проведеного на наше замовлення, стало зрозумілим, що більша частина мешканців Києва вважає, що їхня думка «не буде врахована під час прийняття рішень владою міста». На цьому тлі постає проблема комунікації влади з громадськістю.

Головний консультант Головного департаменту інформаційної політики Адміністрації Президента України Олександр Бухтатий наголосив, що публічні комунікації – той рецепт, який треба взяти в свою систему управління та запустити, і чим швидше це відбудеться, тим краще.

Довідково. Комплексні системні зміни законодавства та послідовні кроки в його імплементації в процесі європейської інтеграції покладені в основу оновленої Стратегії розвитку Києва ‒ 2025, ухваленої рішенням Київської міської ради від 6 липня 2017 року. Вона має на меті «якісний прорив у розвитку міста, наближення стандартів життя до показників провідних східноєвропейських столиць». Серед ключових умов успішної імплементації Стратегії: залучення громадян до процесів формування, реалізації та контролю міської політики; підвищення ефективності та прозорості роботи міських органів влади і служб.

Завданням Стратегії Київська міська рада визначила «налагодження комунікації «влада-громадськість», що передбачає створення Центру публічної комунікації та інформації та розроблення комунікативної стратегії м. Києва.

Перейти до спискуВерсiя для друку