Головна  →  Коментарі  →  2 лютого 2023

Роман Лелюк, директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА: «Ми уже третій рік поспіль публічно звітуємо про свою діяльність. Наш принцип – виходити до киян та журналістів і чесно та відкрито розповідати про нашу роботу, обговорювати досягнення і те, що не вдалося реалізувати, для того, щоб в майбутньому вирішувати ці питання спільно...»

Роман Лелюк, директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА: «Ми уже третій рік поспіль публічно звітуємо про свою діяльність. Наш принцип – виходити до киян та журналістів і чесно та відкрито розповідати про нашу роботу, обговорювати досягнення і те, що не вдалося реалізувати, для того, щоб в майбутньому вирішувати ці питання спільно. Не зважаючи на воєнний стан, нам вдалося реалізувати безліч проєктів та ініціатив. Зокрема розширили мережу Vcentri HUB, облаштувавши новий громадський простір у Голосіївському районі, провели ярмарок кращих кейсів партнерства влади та громади «ТОП-100», організували форум розвитку громадянського суспільства. Завдяки гранту від Посольства Великої Британії ми навчили майже 6000 осіб як діяти в критичних ситуаціях, спільно з Центром комунікації провели 29 інформаційно-комунікативних кампаній. А комунальні медіа підтвердили статус головних мовників столиці, адже кількість підписників на Youtube сторінці Телеканалу Київ зросла за останній рік у 10 разів – до 360 тисяч, а у соцмереж Вечірнього Києва – 53,4 мільйонів переглядів. Також в комунальних медіа з’явилися нові важливі програми та проєкти, які відповідають викликам воєнного часу».

Перейти до спискуВерсiя для друку