Головна  →  Коментарі  →  28 грудня 2022

Роман Лелюк, директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА: «Ми проводимо масштабну інформаційно-комунікаційну кампанію щодо перейменувань у столиці, яка передбачає розповсюдження інфографічних матеріалів в соціальних мережах, розміщення зовнішньої реклами та виготовлення буклетів із перейменованими вулицями в розрізі кожного району. Також видали загальний збірник, де знайомимо киян із новою назвою їхньої вулиці та постаттю, на честь якої вона найменована. Тобто наша мета – не просто позбавлення від…»

Роман Лелюк, директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА: «Ми проводимо масштабну інформаційно-комунікаційну кампанію щодо перейменувань у столиці, яка передбачає розповсюдження інфографічних матеріалів в соціальних мережах, розміщення зовнішньої реклами та виготовлення буклетів із перейменованими вулицями в розрізі кожного району. Також видали загальний збірник, де знайомимо киян із новою назвою їхньої вулиці та постаттю, на честь якої вона найменована. Тобто наша мета – не просто позбавлення від ідеологічних кліше та міфів російської імперської спадщини, ми хочемо, аби кияни більше знали про тих, на честь кого перейменували їхню рідну вулицю»

Перейти до спискуВерсiя для друку