Як розповіли в управлінні інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій, розіграш книжок відомих українських письменників та поліграфічної продукції (закладки, листівки, настільні календарі) відбувся 21 лютого на офіційній сторінці Департаменту у соціальній мережі Facebook.
Головною метою розіграшу була популяризація формування проукраїнського мовного простору у столиці та спонукання киян до читання.
‒ Дослідження підтверджують: після російської агресії кияни, особливо молодь, більш охоче спілкуються рідною мовою. У молодіжному середовищі вона стає модною, а подекуди має ознаки індикатору – СВОГО на противагу ЧУЖОМУ, ‒ зазначила заступник директора Департаменту Тетяна Гузенко.
Всього у розіграші взяло участь 36 підписників сторінки, з яких двоє переможців були визначені за допомогою генератору випадкових чисел «Random.org».
Нагадаємо, у рамках інформаційної кампанії «Київ україномовний – 2020» також було виготовлено соціальний ролик «Модна мова», який мотивує жителів столиці спілкуватися державною мовою.