Головна  →  Новини  →  28 вересня 2017

Департамент суспільних комунікацій підтримує інформаційну кампанію з популяризації Громадського бюджету Києва

Департамент суспільних комунікацій підтримує інформаційну кампанію з популяризації Громадського бюджету Києва

Про це повідомили в управлінні інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій.

В рамках інформаційної кампанії «Громадський бюджет» Департаментом суспільних комунікацій було розроблено та замовлено 2000 плакатів формату А2 для інформування киян про початок голосування за громадські проекти.

За словами начальника відділу публічних та цифрових комунікацій Наталії Хандоги, головною метою створення цих плакатів є популяризація Громадського бюджету та інформування киян про можливість впливати на розподіл міських бюджетних коштів. Це вкрай важливий та необхідний інструмент взаємодії влади та громади.

Кожен охочий має змогу проголосувати за 5 найкращих проектів з 30 вересня до 30 жовтня.

Нагадуємо, голосування за громадські проекти розпочинається 30 вересня і триватиме до 30 жовтня. Проголосувати можна за допомогою комп’ютера, реєструючись на сайті за допомогою банківських карток, електронного цифрового підпису та електронного кабінету Картки киянина.

Перейти до спискуВерсiя для друку