КМДА Київська міська державна адміністрація


14 липня 2017

Фахівці Департаменту суспільних комунікацій вивчають міжнародні стандарти та досвід у наданні соціальних послуг громадськими організаціями

Фахівці Департаменту суспільних комунікацій вивчають міжнародні стандарти та досвід у наданні соціальних послуг громадськими організаціями

Зокрема, фахівці Департаменту суспільних комунікацій в рамках проекту «Вдосконалення доступу для організацій громадянського суспільства в Україні до надання соціальних послуг» взяли участь у регіональних тренінгах Львова та Івана-Франківська, які завершували цикл семінарів «Організації громадянського суспільства як надавачі соціальних послуг: існуючі механізми регулювання та державного фінансування надання соціальних послуг».

‒ Для Києва як столиці особливо цінною є практика визначення переліку потреб отримувачів соціальних послуг та оцінка якості надання таких послуг, що максимально зорієнтовані на потреби громадян. Мета такої роботи полягає не в насильному нав’язуванні проекту державним органам влади і організаціям громадянського суспільства, а у поступовому запровадженні механізму для ринку соціальних послуг, на якому різні суб’єкти власності зможуть задовольнити попит населення, а держава зможе ефективно проконтролювати якість надання цих послуг з урахуванням перспектив, які відкриває їх реалізація для мешканців, ‒ зазначила начальник відділу комунікацій з громадськістю Наталія Петрова.

Учасники семінару обговорили традиції взаємодопомоги, добросусідської підтримки в українській громаді та зауважили, що стимулювання участі організацій громадянського суспільства в соціально-економічному розвитку держави передбачає запровадження обов’язкового залучення громадських організацій до оцінки потреб громадян у соціальних та інших суспільно необхідних послугах.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.