Головна  →  Новини  →  12 липня 2017

Триває інформаційна кампанія по безвізу «Відкрий Європу»: перші результати та можливості ефективної співпраці органів державної влади і місцевого самоврядування з неурядовими ГО

Триває інформаційна кампанія по безвізу «Відкрий Європу»: перші результати та можливості ефективної співпраці органів державної влади і місцевого самоврядування з неурядовими ГО

Управління інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій підтримує національну інформаційну кампанію «Відкрий Європу». Під час круглого столу в ІА «Укрінформ» організатори кампанії поділилися досвідом з керівниками інформаційних підрозділів КМДА, розповіли про інноваційні комунікативні ресурси, канали комунікації, які є найбільш ефективними в умовах мегаполісу.

Особливу увагу лідери кампанії приділили дослідженням цільових аудиторій (розділ «Експертам» www.openeurope.in.ua).

За словами однієї з лідерок проекту «Відкрий Європу» Олени Лобової, навіть для них соціологічні дані були досить неочікуваними:

‒ Активно подорожують у нас 10 відсотків населення. Сюди належать і ті, хто їздить за кордон у справах бізнесу, і ті, хто на відпочинок. Сумна статистика полягає в тому, що 44 відсотки населення України не подорожує і не планує, бо не може цього собі дозволити. Але є ще одна велика група людей, у яких гроші на подорожі є, але вони не бачать потреби або причин для себе їхати в Європу, ‒ це 43 відсотки, тобто приблизно однакова кількість людей.

Як розповіла інший лідер проекту Іветта Делікатна, навіть серед тих наших співгромадян, які подорожують за межі країни, більшість не знають правил безвізового режиму і його ключової вимоги ‒ наявність біометричного паспорта:

‒ Тому завданням на 2017 рік проекту «Відкрий Європу» є пояснення правил безвізу тим, хто подорожує вже зараз. Як завдання на другий рік ми залишили ту аудиторію, яка має гроші, але не їздить, ‒ будемо показувати їм приводи і мотиви для подорожей, розповідати, що вони можуть там знайти тощо.

За словами керівника управління інформаційної політики Департаменту суспільних комунікацій Тетяни Гузенко, за останні роки це перша національна інформаційна кампанія,що відповідає політиці «єдиного голосу», має чітко визначені цільові аудиторії, ключові повідомлення, бюджети, багато працює зі стейкхолдерами:

‒ Думаю, для наших підрозділів така медіа-майстерня була дуже корисною. Особливо приємно,що організатори національної кампанії назвали КМДА, зокрема наш Департамент, найбільш активним та фаховим.

Більше інформації про головні правила безвізового режиму в країни ЄС ‒ за посиланням.

Перейти до спискуВерсiя для друку