Як розповіли у відділі цифрових і публічних комунікацій управління інформаційної політики, інфотейнмент стає не просто способом подання інформації, а методикою створення масовокомунікаційного впливу на аудиторію.
‒ Сучасний глядач вимагає видовища, суха інформація йому не цікава, а тому ми як фахівці з комунікацій повинні шукати все нові і нові засоби поширення матеріалу для зацікавлення своєї аудиторії. Державні органи не квапляться використовувати цей жанр для подання інформаційного продукту, тому ми вирішили бути одними з перших і створили розважально-інформаційний тест: «Що ти знаєш про НАТО?». Така собі суспільно-політична інформація, яка перетворена на розвагу і легка у засвоєнні, ‒ зазначила заступник директора Департаменту суспільних комунікацій Тетяна Гузенко.
Наразі управління інформаційної політики та комунікацій працює над розробкою медіа-заходів з інформування громадськості з питань євроатлантичної інтеграції України.
Пройти тест – за посиланням.
Довідково.
Інфотейнмент (англ. information, entertainment – розважання інформуванням, або дослівно – «інформуй і розважай»).