Головна  →  Новини  →  31 березня 2017

Фахівці Департаменту суспільних комунікацій впроваджуватимуть сучасні digital-технології для більш ефективної та швидкої комунікації

Фахівці Департаменту суспільних комунікацій впроваджуватимуть сучасні digital-технології для більш ефективної та швидкої комунікації

Які інноваційні методи необхідно розвивати у комунікаціях та традиційних медіа, йшлося під час VIII-ї конференції «Нові медіа – нові можливості», у роботі якої взяли участь фахівці управління інформаційної політики та комунікацій і журналісти «Вечірнього Києва».

Програма конференції складалася з трьох секцій: «Нова медіа аудиторія» ‒ про кількість та якість споживання медіа українцями та нові  digital тренди; «Новий медіа контент» – як знімати сюжети в епоху digital, звідки необхідно черпати контент, які основні характеристики «вдалої» fаcebook-сторінки ЗМІ та чому не працюють старі моделі традиційних медіа; «Новий медіа бізнес» ‒ про відеоблогінг та ознаки digital-радіо.

Як зазначили фахівці управління інформаційної політики та комунікацій, питанням ефективного використання соціальних мереж і яким буде контент майбутнього у Департаменті приділяється чимала увага.

‒ Конференція виявилася інформативно-насиченою та вкрай цікавою. Кейси, які вразили: тренди digital аудиторії, facebook-реаліті, youtubobe'ом єдиним. До речі, майже 80% усієї конференції говорили про соціальні мережі. Після деяких спічів вивчу більш детальніше такі види поширення інформації як сторітейл та інфотеймент, ‒ поділилася своїми враженнями головний спеціаліст управління Дар’я Марусова. 

Перейти до спискуВерсiя для друку