Головна  →  Новини Видавничої ради  →  22 листопада 2016

У Департаменті суспільних комунікацій разом з експертами відібрали постери для інформаційної кампанії «Київ читає»

У Департаменті суспільних комунікацій разом з експертами відібрали постери для інформаційної кампанії «Київ читає»

У рамках міської цільової програми «Київ інформаційний» на 2016 – 2018 роки та інформаційної кампанії «Київ читає» фахівці управління інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій розробили низку заходів з популяризації читання.

– Ми провели дослідження і з’ясували: кияни, які прагнуть змін і хочуть жити за європейськими стандартами, мало пов’язують ці зміни зі своїм особистим розвитком, самоосвітою, новими знаннями. Є прекрасний спосіб змінювати свою країну – читати, розвивати творче й критичне мислення, вивчати досвід інших країн та втілювати його на практиці. Разом з експертами ми провели кілька фокус-груп і після довгих дискусій затвердили постери на підтримку інформаційної кампанії «Київ читає». Ці постери будуть надруковані у газеті «День» та журналі «Країна», – зазначила заступник директора Департаменту суспільних комунікацій Тетяна Гузенко.

Нагадуємо, раніше фахівцями управління інформаційної політики та комунікацій Департаменту були проаналізовані результати соціологічних досліджень різних років щодо читацької активності та вподобань киян, які вказали на проблему падіння інтересу до читання. Тому Департаментом суспільних комунікацій в рамках реалізації Концепції розвитку української мови було ініційовано проведення загальноміської інформаційної кампанії «Київ читає».

Перейти до спискуВерсiя для друку