Головна  →  Місцеве самоврядування  →  Навчально-методична допомога ОСН

На допомогу керівнику ОСН

Завантажити у форматі .ppt   


Окреме доручення за результатами зустрічі з органами самоорганізації населення м. Києва 10.06.2015 року


Інструменти захисту прав споживачів та шляхи комунікацій у сфері житлово-комунальних послуг м. Києва

КБУ
«Контактний центр міста Києва»

  • Можливість зафіксувати звернення по телефону
    Фіксація звернень через мережу Internet
    Оформлення звернень через телефонні додатки
    Можливість додавання фотофіксації тощо.

цілодобово
15-51
(044) 205-73-37
(з мобільного)
http://1551.gоv.uа

Спеціалізована диспетчерська служба з питань ЖКГ

  • Інформаційно-аварійна диспетчерська служба
    Оперативне відпрацювання аварійних ситуацій ЖКГ
    Тощо.

цілодобово
15-57
(044) 234-04-62

Сервісні центри

  • Єдина точка прийому з усіх питань ЖКГ
    Отримання повної актуальної інформації з усіх питань ЖКГ
    Пішохідна доступність (залишаються адреси нині діючих ЖЕО)
    Отримання кваліфікованої консультації
    Комфортні умови прийому та ввічливе ставлення працівників ЦС.

Працює в пілотному режимі

Органи
самоорганізації
населення

  • ОСН - канал комунікації між жителями та владою
    Акумуляція проблемних питань мікрорайону, вулиці, будинку, формування пропозицій щодо їх вирішення
    Відстоювання інтересів громади
    Контроль за якістю ремонтних робіт, визначено Рішенням КМР від 13 листопада 2014 року N372/372
    Тощо.

Єдиний реєстр ОСН

Уповноважена особа в будинку

  • Можливість для будинків, де не створено ОСН контролювати якість послуг та якість проведених ремонтних робіт тощо
    Повноваження визначені Рішенням КМР №284/284 від 9 жовтня 2014 року:

http://kmr.ligazakon.uа/SІТЕ2/1 dockі
2.nsf/alldokWWW/
7АВ5А0СВВВ06А
307С2257D8D006D
F5D8?ОpеnDосиm
ent

Інспекція
самоврядного
контролю

Захист прав споживачів шляхом безпосередніх перевірок «на місці» та вироблення алгоритмів захисту прав споживачів під час системних порушень, зокрема: монополістами тощо.

Формує роботу на основі звернень до Контактного центру.

Карта відновлення комунальних послуг

Можливість для кожного в режимі оn-lіnе бачити адреси, де виникли аварії, їх причини та строки усунення

http://аmap.1551.gov.uа


Шановні керівники ОСН міста Києва!

Надаємо для ознайомлення всі актуальні та затверджені переліки по ремонтам у місті Києві на 2015 рік.

Зокрема: капітальний ремонт, встановлення лічильників, ремонт бюветних комплексів тощо.

Для зручності, сюди також будуть додаватися всі новоприйняті розпорядження щодо ремонтів. Тож у режимі on-line  можна ознайомлюватися з оновленою та актуальною інформацією.

Свої пропозиції щодо налагодження комунікації між ОСН та міської владою (зокрема з питань, що стосуються ЖКГ),  можна надсилати на e-mail: k-jkg@ukr.net


 

7 травня 2015 під час тристоронньої зустрічі ОСН з представниками міської влади та теплопостачальних організацій – ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» тощо, одним із озвучених питань була пропозиція залучати представників ОСН до зняття показників з теплового лічильника у будинках, де вони встановлені. 

Такий досвід участі жителів у знятті показників з теплового лічильника у будинках в Києві вже запроваджено і кожен киянин може взяти в ньому участь. 

Для цього потрібно здійснити кілька кроків:

Перший крок: ознайомитися з переліком будинків, в яких встановлено прилади обліку тепла.

Другий крок: у разі наявності будинку у переліку, споживач телефонує у міську службу 15-57 та залишає свої контакті дані (адреса проживання та контактний телефон).

Третій крок: у період з 10 до 20 числа місяця представник ПАТ «Київенерго»/ ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» зателефонує мешканцю та повідомить про конкретну дату та час його прибуття до їх будинку.

Четвертий крок: у період з 20 до 25 числа місяця мешканець та представник ПАТ «Київенерго»/ ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» спільно фіксують попередні та поточні показання приладу обліку теплової енергії.

Ця інформація детально описана на сайті КМДА у розділі «Енергозбереження у Києві» та на офіційній сторінці заступника голови КМДА – Петра Пантелеєва.

Відгуки, пропозиції, опис спільних заходів з цього питання також можна надіслати на e-mail: k-jkg@ukr.net

Версiя для друку